برنامه جادویی رد تماس اندروید
نوشته شده توسط : زپو

 برنامه جادویی رد تماس اندروید


حتما برای شما هم پیش اومده که مزاحمی دارید که دوست ندارید جواب اونو بدید ولی رد دادن تماس هم کمی غیر محترمانه به نظر میاد .

با این برنامه میتونید به آسانی از شر مزاحم ها راحت بشید و به جای بوق اشغال پیام هایی شبیه ' دستگاه مشترک مورد نظر خاموش می باشد ' یا ' در حال حاظر تماس با مشترک مورد نظر امکان پذیر نمی باشد ' یا ' شماره ای که با آن تماس گرفته اید اشتباه است ' یا . . . و چندین پیام دیگر برای آنها پخش کنید .

با این برنامه مزاحم ها باور میکنند که شما قادر به جوابگویی نیستید یا خطتون مشکلی داره و نمیشه باهاش تماس گرفت ! 

حتی با تنظیم حالت ' خطا ' در این برنامه میتونید کاری کنید که گوشی طرف مقابل بعد از تماس با شما از حالت شماره گیری خارج بشه و باور کنه که مشکل از گوشی خودش هست !


با لیست سیاه پیشرفته برنامه میتونید کاری کنید که پیغام مورد نظر شما فقط برای شماره هایی که نمیخواهید جواب بدید پخش بشه و بقیه به صورت عادی با شما تماس بگیرند .


همچنین میتونید مشخص کنید که پیغام برای هر شماره ای که در لیست مخاطبان گوشی شما نیست پخش بشه در حالی که مخاطبین ثبت شده بدون هیچ مشکلی با شما تماس میگیرند و از شر هر مزاحم احتمالی هم راحت بشید

این قابلیت کارایی فوق العاده برای مدیران ادارات ، اساتید دانشگاه و تمامی کسانی که به خاطر موقعیت شغلی مجبورند هر چند وقت یکبار سیم کارت خود رو عوض کنن داره .


همچنین با فعال کردن بخش عمومی در جلسات و مجالس مهم پیغام برای تمامی کسانی که با شما تماس میگیرند پخش میشه و نگران تماس های مداوم از طرف خانواده و دوستان هنگام جلسه نیستید .

در بخش گزارشات برنامه میتونید جزئیات تمامی تماس های رد شده توسط برنامه را همراه با دلیل رد شدن و تاریخ و ساعت دقیق آن مشاهده کنید .

*** به زودی برای شما سوپرایز ویژه ای در نظر داریم . . .


خرید و دانلود  برنامه جادویی رد تماس اندروید






:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , نرم افزار , اپلیکیشن , بازی , اندروید , موبایل , گوشی , تلفن , تلفن همراه , جدید , کاربردی , عالی , بهترین , خوب , رد تماس , فوق العاده , نرم افزار رد تماس , نرم افزار پخش صدا به جای رد تماس , نرم افزار اندروید , مزاحم , خلاص شدن از شر مزاحم تلفنی , مزاحم تلفنی , رد تماس محترمانه ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: